Bloggtorka

Om någon nu ens bryr sig, förlåt för att jag inte skrivit på typ tre dagar. Inte haft nån lust alls. Livet ter sig verkligen inte som jag vill just nu..
Imorgon kväll ska iallafall jag, Emil & Janina pierca oss. Tunga & underläpp för mig, ögonbryn för Emil o navel för Janina! De ser jag fram emot gryymt :) Kommer bli så sexyy huhu.
Det ska även tilläggas att jag fortf dölängtar efter min mobil, de har inte ens blivit skickade från kina än, pga askmolnen. Inte trodde jag att jag skulle bli drabbad av dem.. :P Iaf så fort phonehouse fått in dom i lager o skickat så borde dom komma fort! Nästa vecka som tidigare sagt i hope! :)
De senaste dagarna har typ bestått av fiske. Urtråkigt och kallt, men vad gör jag inte för min absolut finaste och bästaste ängel?! Mitt allt är du Emil, du gör mitt liv så värt. Älskar dig mer än ord någonsin kan beskriva, du & jag ♥


Kommentarer
Postat av: kingen!

bajs affär som är normalt funktionell!! :(

2010-04-28 @ 19:38:01
Postat av: Erica

haha jag har haft bloggtorka forever nu.

orkar ju knappt uppdatera elli bloggen alls :(



nya håret är skit :(

2010-04-30 @ 06:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0