Cash flow

Tjarå! Nyss hemkommen från Tuna Park :) Vi skulle lämna in en gammal förlovningsring till Emil som vi hitta i hans kista + en guldkedja som jag fått, på pantbanken i Etuna idag,men så sa Emils mamma att vi skulle kolla med Jemp Guld här i Kungsör först så vi åkte dit o kolla. Dom vägde och kollade äktheten o skit, vi tänkte väl att vi skulle få iaf 200. Så kommer hon ut o säger att det är värt 900 spänn! Haha snacka om att vi blev glada ;P 679 för min kedja o 243 o eller nå sånt för ringen (: Så blev liiiitelite shopping för mig i tuna ändå ;)

Ljusblå jeans, 199:- Gina Tricot.

Jeans Converse, 199:- Skopunkten.
Jajamen, budgetshopping som vanligt. Bilen fick lite dricka i sig oxå, plus lite findricka att smutta på ikväll tänkte vi :) Nu är vi sugna på kebab med (när är man inte liksom) men vet inte om man ska slösa mer. Haha vi är inte spararparet precis :) Men blir lätt så när man går utan, får man pengar vill man ta igen tiden man vart utan!
Blir Eskilstuna i helgen iallafall för min del tror jag.. Måste skriva in mig på IV snart så jag får pengar maj-juni.
Jag och älskling var till KW Rör här i Kungsör innan tuna med och gav våra nr för ev. framtida jobb, dom tyckte om att vi kom dit personligen o presentera oss :) Så han skulle ringa såfort han fick in nå jobb lr sommarjobb :)
Nu blev det mycket text! Kebab nu i guess, c ya!

Kommentarer
Postat av: Erica

skitsnygga jeans!

2010-04-22 @ 18:54:00
Postat av: Caroline

Ja jag tycker också att jeansen var skitsnygga. Kanske blir ett par idag! Men jag har ju inte lika smala/långa ben som dig så kommer nog inte bli lika snyggt :P Fanns som i mörkt?

2010-04-23 @ 09:42:20
Postat av: Caroline

Vart tog min kommentar vägen? Iaf, igen, jag tyckte med jeansen var skitsnygga. Fanns dom i mörkt?

2010-04-23 @ 09:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0