Dagisfröken nästa?

Nehepp, inte vart det något vettigt gjort idag heller. Vi har ätit vaniljmunk, sett på film, myst och ja...bara allmänt degat. Nu är jag sugen på godis, inte bra! Emil vill fiska fast det är skitväder. Får se vad som blir gjort o inte gjort, här inne kan vi inte sitta resten av kvällen ialalfall, man blir ju tokig :o
Hoppar till ett helt annat ämne nu då, mamma ringde idag och sa att jag kommit in på Barn & Fritid i Eskilstuna, så funkar det inte med Real så blir det min "sista utväg" haha.. Älskar barn, det är inte det. Men jag känner inte för att vara utomhus hela vintrarna o frysa häcken av mig på dagis xd Not my style..

Soooo my style! ♥
Sommar och sol :D
Vilket det verkligen inte är nu, men ut ska jag tvinga min manfriend ändå var så säkra! Peace :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0