Helgen

Whoopsie visst inte skrivit på hela helgen, men så kan det gå ibland!
Fredag: Fest hos Tobbe & jossan, spårade ur som vanligt för flera, men var kvar ett tag emil,kärve, nicci jag och jossan (de som var för unga för sarra o de trogna äldre ;P) det var helt okej mysigt. Gick hem runt 3? :)
Lördag: Marknad med Timmy, Milla & Dan :) Flummade runt och träffade massa folk, var lite på sportbaren o så. På kvällen vid 8 blev det köping och bilträff - helt okej lite stelt men funka :) Åkte med Ante, Freddie och Timmy, och medans dom skulle käka på donken där så släppte Emil av mig hos Erica, Jonas & Elvira så satt jag där o prata o myste en stund :) Förjäkla nice!! Dock blev det en kort stund men ändå :) Efter det blev det hem och köra massa folk hit och dit till motorgårn osv, kom hem och fick äntligen sova vid typ 3-4 kanske :)
Idag,söndag: Inte hänt mycket ännu, gick upp vid 12 och nyss ätit hamburgare! Jag ska hem och träffa Annso, är det bestämt iaf men nu svarar hon inte på sms eller när man ringer? :s :o :( Så får se hur det blir med det, blir väl en snabb fiskerunda med bebi nu innan istället (:

I veckan ska jag; skriva in mig på IV, stötta mamma som ska kolla en sak på sjukan ♥, hälsa på pappa & lynne, träffa fler av mina girls?! och sen supauuuuupa på valborg ;D, och inflyttningsfest hos E&J på lördan :d
Kom nununu älskade efterlängtade mobil!!! 7maj! Hihi 1år & 1månad firas med mobil! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0