Ja jag vill leva jag vill dö i nordeeen.. ?

Sverige providar (läs engelskans "provide" i slang/svengelska) absolut inget ekonomiskt stöd för folk som väljer att inte gå gymnasiet, och då är det ändå "valfritt" som de så fint säger. Det tycker jag går ihop bra.. Och ja det är rätt åt mig osv att jag inte får några pengar när jag hoppade av, men jag måste ju förihelvete få må bra också?! :s
Arbetsförmedligen ger mig ingen ersättning, ingen kommer anställa mig, soc ger inget bidrag - vad ska man göra om man VÄLJER att inte gå något som är VALFRITT?!
Jaja skitsamma jag överlever väl, får skriva in mig på iv och hoppas på att få pengar i maj & juni iaf.. blir att dösöka sommarjobb ännu ännu mera.


p.s ni suger på att kommentera! :)
d.s ska äta äcklig fisk idag... sen kanske de blir kungariket...kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0