Jag hatar Sverige...


Jag imorse..
♣♣♣
Nu har vi väl ändå haft vår "sista skvätt" snö?! Jag vill inte ha mer!!! Jag kände för att "klä upp mig" lite extra idag,dvs inte bara dra på mig jeansen som vanligt. Så jag tog på mig det här ;

Och det var ju rätt värt att jag kommer få ta av mig o dra på dom där fucking jeansen igen!! Hmppf :( Hatar att jag fryse så lätt och verkligen inte kan ha leggings osv om det inte är typ 15+ minst.



Jaja, ni har väl hört mitt hat mot Sverige tillräckligt nu. Idag väckte älskling mig som vanligt, han fick ett fint finger visat eftersom han inte smög ut så tyst som han brukar haha. (Jag gillar min sömn♥) Jag kunde inte somna om så jag fixade mig och vad fick jag se? Jo snö! Men men det stör väl inte dagens planer att åka till Tuna med Janina :D Hon kommer hem vid 1-2 :) Blir kanske att vaxa klart båten senare idag om vädret tillåter!
Slänger upp en bild på mig o bästa systerdotter Elvira snabbt med!! (:

Sötnöten ♥

Kommentarer
Postat av: Erica

haha vafan min bebis :P



vi försöker att göra så att hon inte bli lärd med mobiler. för det är inte hennes leksak eller så, så håll gärna inte på med sånt vid henne :)

2010-04-22 @ 13:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0