min nya älskling <3


Åh vi bara letar bilder och information på internet om vår nya älskling! Det verkar vara 50/50 på folk som testat den o tyckt bra eller dåligt. Den kan tydligen vara lite seg ibland med touchen medans andra säger att den funkar perfekt haha, det återstår att se! Vi gick tillbaka till han som sålde detta åt oss och frågade om han visste om man kunde välja färg,så sa han att den finns bara i en färg från dom. Och det var den svart/röda, jag vart värsta happy haha! Den var lätt snyggast 8D När han såg hur glad jag blev så var han tvungen att lägga till "nej du får en lila med gröna prickar, låter bra va? ;)" haha så skön kille:D alla säljare borde vara så!:o

Iaf, lite tråkig video kanske men det är lite om hur den funkar, ganska enkel design. Och som jag tidigare sagt : JAG LÄNGTAR SÅ FÖRBANNAT EFTER DEN!!! haha kommer sitta i flera timmar o pilla med den när vi får den :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0