phone!

Yes Emil ringde nyss telefongrejjerna o våra mobiler kommer på måndag!! :) Han hade även fått hem simkorten idag i kungsör men de är ju inget viktigt :) Vet inte om jag vill byta nummer eller inte, blir antingen 073 eller 072 då, 072 vägrar jag ha och gillar inte 073 heller haha. Så kanske inte ens behöver fundera. Är ju gratis att flytta över våra gamla nummer så :) Längtar så jävla mycket nu haha! Först piercing ikväll o sen nu de, underbar helg ! (såvida ingen spårar imorn o drar ner mitt humör..) så är jag en toppenglad chey just nu :D
Nu vill jag ut o göra något, vet inte vad... jobbigt som faaaen. Men här kan jag inte häcka, peace!
P.S lovar att de kommer bli tusen inlägg med min nya mob sen, alla härliga o ohärliga upplevelser! :*
d.s det var 249:- + de vi ringer för som vi ana, men då håller jag mig bara till 300 så blire fortf billigt o bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0