;PpPppPppP

Dessa jävla grupper på facebook stör jag mig så gryyymt mycket på! De är för det första inte alls någe roliga skämt till att börja med, men imorse när jag vaknade hittade jag även denna grupp;
" Morsan ringer "Vad gör du" "Cyklar" så är man i anders eklunds bil ;PppPPpp "
Och då börjar man fan undra vadfan det är för fel på folk?! Man skämtar inte om någon som våldtagit och mördat en 11årig liten flicka!!!! Fyfan vad arg och äcklad jag blir :S Åh....

Idag vet vi inte vad som sker för mig och älskling! Ska nog åka en liten tripp med piilen, kanske åka till kungariket? Vore inte helt fel men ja, kanske inte kan stanna där en vecka då jag inte vill äta på andra egentligen, det är inte kul...  Dock vore det inte helt fel med kungsör!
Bilden står iallafall för att jag ska färga älsklings hår blont igen när han får pengar! =) Han har börjat få ganska mycket utväxt + att sommaren kommer bleka så mycket ändå så det blir lika bra! :) Sötnosen min ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0