BzzzZ

Jävla getingar! Mamma blev stucken nyss och hon har ont så in i helvete, ingen allergisk reaktion dock för då ska man ju svullna o så... men iaf hatar att se henne ha ont, illamående o grejjer :( lilla mamma <3
aja, älskar vädret idag iaf! Känns som att vägguppen i livet känns mindre bara för att saker faktiskt börja röra sig uppåt nu. Vi är på väg åt rätt håll nu mamma, nu blir allt så bra som det skulle ha varit för länge länge sedan. Det liv vi alltid önskat oss, som du är värd!
När jag tänker på livet, min Emil, mina katter, min familj. Så fylls jag med en enorm kärlek och jag är glad för det jag har. Pengar saknas, men pengar är inte värda ett skit om du inte har kärlek i ditt liv! Augusti månad, tack för allt du för med dig! Jag älskar mitt liv igen !

i got a smile on my lips everyday biatch ! ;)

Kommentarer
Postat av: Malin & Viktoria

Hahahaha.. Ja jag vet men fan finns ju ingen tid.. :P

2010-08-05 @ 21:05:29
URL: http://familjenlilja.blogg.se/
Postat av: emma

sv: haha nejje. jag grät också så du är inte ensam :)

2010-08-05 @ 21:28:08
URL: http://emmathomsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0