Flytt!

Äntligeeeeeeeeeen har mamma gått med på att flytta ifrån den här helveteshålan Fröslunda!! Vi var nyss och kollade på en lägenhet som mamma älskade men som jag och emil inte riktigt diggade. Stort rum och vardagsrum men aaaasliten toa så måste välja mellan tvättmaskin och kattlåda :s 4trappor utan hiss...köket är inte heller höjdare...
Mamma skulle tacka ja direkt sa hon men jag ska övertala henne att kolla på en till som jag blivit helt förälskad i!!
En trea på 83kvm, 5 286kr/mån också 4trappor utan hiss men lätt mer värt de än den andra!! Så jävla grym verkar den, vill kolla på den nuuuu! Sista intresseanmäledag är om två dagar så ska jäkta på henne att inte bara ta första bästa, nog för jag vill härifrån men vill trivas med :D
så ser godingen ut! Hoppas man kanske kan kolla på den imorn! =D :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0