Horoskop!

Lejonet 23/7-23/8

Du är produktiv, energisk och otroligt karismatisk just nu.
Lägger du ner den extra energin på ditt kärleksliv så når detta nya höjder.
Du kan också välja att satsa på karriär eller ekonomi och verkligen åstadkomma positiva förändringar.
Det blir svårt att hinna med allt, du måste prioritera.

ish jag som hatar att prioritera! denna gång var det rätt i datumen iallafall, brukar ju bli jungfru på vissa horoskop för att jag fyller precis i brytningspunkten. Men jag har alltid varit och kommer alltid vara född i lejonets tecken! :)

hittat från http://ailicec.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: emeliies

sv: ja, det är svårt :)



jaha okej, då förstår jag. inte kul med så långt avstånd ju! men om du redan läst samma linje ett tag, borde du inte kunna börja i 2an ist då ? :O



på tal om horoskop, jag är ju samma som dig, men jag tycker att jag har både lejon och jungfru, om man säger typ egenskaper och så :)

2010-08-04 @ 13:09:33
URL: http://emeliies.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0