Kärlek

Tänkte på en sak igår när jag inte kunde sova. Många av oss tjejer söker länge efter en kille, klagar på att man är så trött på att sova själv och vill somna bredvid någon man älskar. Det ville jag med, men nu börjar jag ta tillbaka det tror jag haha.

Eftersom att jag har svårt att somna om kvällarna så brukar jag vilja ha lite space att sno mig runt på tills jag äntligen somnar, men det kan jag inte nu när Emil tar upp all plats :P Varför ge upp min dyrbara säng för att dela den med någon som :
* tar upp mer än 50% av sängen
* snarkar högt hela natten
* sparkar och slår till en i sömnen
* svettas som en gris och blir varm som ett element
Haha ja det är typ de vanligaste jag kan komma på, svettandet och snarkandet är dock värst. Som att jag inte har svårt att sova som det är ska jag lyckas somna till det?! haha nä undra fan på om man inte ska göra som Lily och Marshall gjorde i ett avsnitt av How I Met Your Mother, skaffa två 90sängar istället för en dubbelsäng sen;P Och så en "sexbed" haha, tyckte det lät helt finemang! Måste ju bara bli bra! Även om det kan vara mysigt att ligga och hålla om varandra så blir det ändå bara svettigt efter en stund (för oss) så det där ulligulliga med det finns tyvärr inte kvar längre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0