Lösenskyddad blogg

Förlåt för dålig uppdatering och icke snygga textinlägg igen. Men emils dator lägger av varje gång jag fixar med text eller inläg... morr :@ Iaf wordpress kan ju ta sig man fattar ingenting där :P så gjorde en till blogg.se istället. Bara att fråga efter anv. namn och lösen men ja inte säkert du får ett för det. Är väldigt privata saker som står däri. Min alldeles egna skriva av mig blogg. superskönt att ha mår mycket bättre!
idag har vi umgåtts med pozzi och jayho lite ;D de va nice! sen såg vi poseidon och myste lite. snart ska vi mysa lite till sen sova :D imorgon blire hemlisen med mamma igen ;) ...

Kommentarer
Postat av: Casandra

Jag vill ha, jag vill ha! :)

2010-08-09 @ 11:35:31
URL: http://casandora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0