nedräkning!

Japp, nedräkningen pågår nu, både tills Emil kommer hem och till min artonårsdag!
# 1 : 15min tills han slutar. 40minuter tills han är i äckeltuna cirkaa
# 2 : 20 jävla dagar tills jag blir arton barre! längtan är obeskrivlig!!
Båda dessa saker betyder masssor för mig. Att få hem en ny familjemedlem betyder alltid lika mycket, och extra nu för att det har varit så tomt i lägenheten sen Nasse försvann..
Att fylla 18 innebär så grymt mycket. Mitt liv kör igång igen med skola, jag får testa på utelivet på krogarna. Jag får åka på kryssning (vilket jag ska med de allra bästa den 25aug!) jag får bestämma totalt över mig själv, tatuera mig osv. Studiebidraget kommer direkt till mitt konto, jag kan skaffa bankdosa. Jag får äga en försäkring på min katt, jag får skriva under abbonnemang. Jag får köpa cigg och 3.5or + 2.25or (haha). Oändlöst mycket grejer öppnar sig kan jag lova! ;) Fyfan vilken grymt underbar månad Augusti är känner jag ♥
Min lilla Thelma kan "nej" haha. Hon stod i mitt knä nyss och var på väg upp på tangentbordet så sa jag NEJ på skarpen då backade hon direkt. Nyss klöste hon på soffan då skrek jag också nej, slutade direkt då med haha. Men ja måste seriöst skaffa klöspelare, eller göra en själv ! Kan ju vara kul att testa på:) Snart blir hon 3år :*

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nice :)

2010-08-06 @ 01:19:54
URL: http://justcallmejenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0