Ondagsfesten

Om två veckor fyller jag arton. Och om två veckor har Nybron sin sista Onsdagsfest dvs öl/cider 23kr , gratis inträde innan 22 , drinkar 60kr , 3 dansgolv mm mm!! Skulle ha åkt på våran kryssning den 25 men eftersom detta är sista gången för sommaren vill jag inte missa det när det händer nå kul på krogen! vet att min janina kommer hata mig :(
men kryssningen har faktiskt blivit mer än bara för att fira oss nu och dt vet du gumman. Bara bajs av allt tycker jag  :( så för oss blire iaf kryssning efter 27 tror jag, då folk som vill fira oss har råd o följa med! (:
vi hinner åka på många kryssningar iaf babe! :*
iaf alla som vill o är nära etuna kanske kom till nybron?! ;* kommer bli fett tror jag! funderar på grillbuffén tidigare på kvällen med :D

Kommentarer
Postat av: blöh.

hatar dig lite emma :$ nu kommer jag ju bli lämnad ensam på kryssningen, helt ensam! :(

2010-08-16 @ 10:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0