supercat

Kollade runt lite på nätet efter en bra och billig klösmöbel och klickade mig in på sidan www.supercats.se, och jag blev kär! De har hur mycket bra och coola prylar till katter som helst! Dock inte riktigt i min prisklass men bra sugen blev man på en massa prylar! Tog några bilder för att visa de saker jag blev intresserad av :)
Elementsäng som man bara hänger upp. 249:-
Jättefin klösmöbel. Dock 4999:- :/
Vattenfontän som håller vattnet fräscht! 599:-
Tandborste som man bara trär på fingret! 19:-

PeeWee startset. Det är två lådor, den översta har hål i så det använda spånet åker ner under så tar man bara bort och slänger. Luktfritt! 419:-

Nät till balkongen! 499:-

matmaskin med TIMER, man ställer bara in vilken tid man vill att katten ska äta så ploppar locket upp den tidpunkten. GÅr även att lägga ner isklabbar under skålarna så att maten hålls fräsch. Supercool ju! Kan man bara fylla på på morgonen för morgon och kväll istället för att göra det för hand. Kontrollerar kattens vikt och så att den inte hetsäter :) 529:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0