tisdag !!

Idag är det äntligen tisdag, vilket betyder att idag hämtar vi hem Casper!! Det är det vi kallat honom ett tag nu så jag tror det blir det han får heta :) Jag längtar så grymt, hoppas Thelma är snäll mot honom bara ;)
Älskling jobbar dag, så han slutar 16.00 och så fort han kommit hem så drar vi. Jag segade ett tag i sängen innan han drog imorse runt halv nio men så ville Thelma att jag skulle vakna så det var bara att gå upp haha. Har fixat mat till henne, diskat, städat, ställt in en provisorisk kattlåda till Casper för den Thelma har har så hög kant! Så tänkte att han kan ha en liten själv ett tag :)


Nu behöver vi bara skaffa en sån där klösställning.. eller vad man kallar det haha! klösmöbel* tack google!

nåt sånt så får dom sitt egna lilla spacee.
nej nu ska jag kila ut och droppa en liten blankett på posten och sedan ta ut pengar som vi ska köpa Casper för! (:
puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0