Weird s*it

Jag har alltid varit ensam om att heta Emma Staflin Arkko. Arkko är finskt så det finns säkert några som heter Emma Arkko i både Sverige och Finland. Men Staflin har varit så eget för mammas släkt, har hittat några avlägsna släktingar i stockholm som hetat det, men jag har alltid tänkt. Det är iallafall bara jag som heter Emma Staflin.
Men nehedu!!! SKulle snabbsöka på birthday.se och skippade då Arkko för tja, jag tänkte det är bara jag som kommer komma upp.
Detta var vad jag fick se!! :
helt sjukt, vem är denna människa som bär mitt namn?! :s haha var ju unik :(

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vart kollar du det där? Vilken sida asså? :P

2010-08-04 @ 12:57:40
URL: http://vijo95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0