aina la hora

blev stannade av polisen på väg till konsum :d
emil fick lite sladd i rondellen så börja dom krypa efter oss en bra bit tills dom drog på blåljusen.
"haru körkort eller?"
"ah..?:P" *visar*
"du körde lite konstigt där i rondellen"
"ah jag fick sladd"
"ah hur kunde du få sladd då?"
"de va halt o jag körde för fort..eller ja"
"ja precis du körde för fort. precis!"
..
"nu hade du tur för vi fick ett annat anrop men kom ihåg "DU KÖR FÖR FORT"

så stod han o peka med pekfingret på emil HAHAHAH så ful!

iaf, vart grymt sugen på Cid vilda bär, så köpte ett pack 2.25or ;)
vart massa strul för styck kostade mer då jag tagit olika först,
men så var det att hon lagt ihop mitt o emil så de blev 80 när de skulle kosta 45 :P
sen satte jag i kortet när jag skulle betala kontant, och ja ... xD
nu är äntligen idol snart slut så nu ska vi flumma lite meeer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0