Bloggparken.se

Är så jävla sugen på att byta bloggportal.
Blogg.se med sin korta domän o allt i sin ära,
men shit att kunna byta header när jag vill,
prislöst! :o
Var ett enkelt klick så vare klart, inga koder no nothing!
Love it! Men ja får se.. hihi :]
www.bloggparken.se/k0ssan
är den nya jag har tillfälligt om inte annat :)

Lite längre namn, men mycket coolare portal!
snyggare layout,
enklare,
kan ha rosa färg på texten t.ex,
det finns en slags "fokus" rad där dina
inlägg kommer upp direkt så alla ser dom lätt,
osv osv
Ja den får tummen upp av mig! :D


Kommentarer
Postat av: Tess

Du får gärna länka mig på facebook. Har länkat min blogg dit, men inte får jag mer läsare för det. :(

2010-12-29 @ 11:28:27
URL: http://thenewtess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0