Dålig morgon på er!

Hoppas ni andra sovit gott och vaknat underbart,
för det har inte jag ;pPp
Förkylningen har enbart blivit värre under natten,
när jag vaknade var jag yr, illamående, hade huvudvärk,
snorade och hostade som en idiot.
Har knappt kunnat andas för allt slem o all smärta ;s
Men det är inte synd om mig som Emil säger ;)

Blev iallafall hemma idag som ni kanske anar, Emma
med då vi båda verkar ha åkt på samma skit ><
JACOB, DIN JÄVEL! :p
Älskling och Jacob åkte nyss iaf, saknar honom redan! ♥
Men vi syns på torsdag kväll hoppas jag :)
Ska se på film eller spela in film snart,
måste ha de klart tills på måndag så (:
pussstja



Kommentarer
Postat av: Emil

Ska försöka komma tills imorn kväll :) Inge bra därimot om dom ringer på fredag och vill att jag ska jobba :D <3

2010-12-15 @ 13:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0