Förlåt!

Det har varit riktigt tråkig och dålig uppdatering de senaste dagarna,
men det blir tyvärr så när man är sjuk!
Nu ska iaf jag och älskling sätta oss i bilen och åka till moster och kusin.
De flyttar just nu så ska kolla plejset (som är min morbrors gamla han äger hela stället).
Så har ju sett det förut men uppfixat o grejer nu så :)
Min äldsta kusin Patrik bor på nedervåningen där så blir rena släkträffen ju (;
Aya ska slänga upp lyrics med till bästa nya låten jag hört, nejrå men puss påren ;*

P.s alla ni över 18år, gå med i Djurens Rätt!
Minsta summan är 25kr, inte alls mycket för att göra en stor skillnad för djuren! :)
Jag är medlem och det känns jättebra, får hem tidningar och erbjudanden hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0