Första dagen på sista veckan

Idag var det helt ovärt att gå till skolan, så de sööög.
Eller ja, Emma & jag spelade in klart de vi skulle, jag klippte ihop
lite bloopers på filmen och så skrev ja en sammanfattning av demokrati
projektet som lärarna ville ha. Men allt det gick sjukt fort så har
mest flummat runt idag ^^

Emsan sover hos mig idag....igen hahaa ;)
Min inneboende ♥

Vi har typ sovit några timmar, glott tv/film o bara chillllat.
Nyss gick min fläkt sönder, den bara stannade, älskling sa starta om
men vi tittade på ung & bortskämd så jag väntade en stund tänkte jag.
Nej då fick jag ju blue screen haha!
Så för första gången har jag lagat min dator själv nu :D:D
Plockade isär den och dammsög upp allt damm som fick fläkten o stanna,
den ni! ;)
Men nu ska vi fortsätta titta! ciaaaao

p.s sovmorgon till 12.30 imorn ;*

Kommentarer
Postat av: emmsan

loooooove yooou! <3

2010-12-21 @ 17:43:31
URL: http://arniebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0