Fritt vilt

"Ett kompisgäng åker på snowboardtur til Jotunheimen. På fjället ramlar en av dem och bryter benet. De försöker ringa efter hjälp men det är ingen täckning på mobiltelefonen. De övernattar på ett öde högfjällshotell eftersom det är för långt tillbaka till bilen. Hotellet har varit tomt sedan det lades ner på 70-talet efter att ägarens son försvunnit. Det visar sig snart att ungdomarna inte är ensamma på hotellet."
När Emma sa att hon visste en jättebra skräckfilm på NORSKA, så tvekade jag grovt på att den skulle vara vidare sevärd. Men ack så jag bedrog mig! Faktiskt riktigt bra, och nu har jag även discovered att det finns en tvåa och trea, ska se om de är bra eller bara sugiga efterföljare :)
Tycker ni ska ta hem ettan iaf, riktigt blodiga scener ibland ;p
ωωωωω
3/5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0