Gott nytt jul allihop!

Precis när jag skulle skriva det på facebook så ploppade minnet upp i huvudet på mig. Julafton 2008.
Jag hade flugit flera hundratusentals? jävla mil med min allra bästavän till en liten by i Frankrike för att träffa två pojkar vi var sådär barnsligt kära i. Vi hade stannat i sex hela dagar när julaftonsdagen kom....tillsammans med tårarna. Vi ville ju inte åka hem, så varför inte stanna? Näe, det kunde vi ju faktiskt inte tyvärr. Med oss hade vi världens finaste resminne (det hade iallafall jag), ett jag aldrig kommer att glömma. Det är något jag kommer att tänka på varje år på denna dag..
Den där dagen för två år sedan, damn time flies by fast... ♥

Iallafall, så är det julafton igen. Jag har inte mycket till julkänsla
men vi hade det mysigt igår och satte upp granen osv så det var ju bra iaf!
Klockan 10 eller 11, minns inte vad de sa sist, blir det gröt hos Caroline Wahlgren!
Samt julklappsutdelning för barnen Wahlgren tror jag (:
Casper får följa för sin första jul ;*
Men ha nu en riktigt GOD JUL och om en vecka ETT GOTT NYTT ÅR!
Det ska jag ha illallefall :]
pusssss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0