I have a coold

Tjena mittbena alla läsare! =)
Idag vaknade jag en kvart innan jag skulle till v-centralen,
så slängde på mig kläder, drog upp karln och for iväg
(bara två min dit så tur hade vi så haha)
fick en tid för operation den 11januari :)
Kunde ha fått en tid tidigare sa hon, men då hade läkaren inte
varit lika duktig som han som var på semester! Så det var ärligt
och snällt av henne! Skönt att äntligen få bort skiten.
Utöver detta har någon *host, Emma host* smittat mig ;)
Så ligger hemma dunderförkyld och ska försöka kurera mig
med lite halstabletter, kladdkaka och julmust! :]
Samt film då haha.
Men nu kallar mys med bebis i sängen på mig.
tjarå have a nice one!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0