@ Jäääzmins pläjs

Cha cha bloggen!
(haha)
Dagen i skolan var chill, hade typ en föreläsning av en kille från ekuriren
på morgonen (jasmin, emma och jag kom lite sent för vi missade första bussen haha)
och sen typ en demokrati lektion där vi hade nå handledningsskit. Lunch och sen
hade jag inga mer lektioner, vilket gav mig tid att arbeta med brevet vi skulle skriva
inom projektet. Och jag blev klar, typ 2½ sida! Hoppas och tror det blev bra,
bara att vänta o se :) Älskar att ha saker klara!
Iaf, följde med Jasmin hem idag till Strängnäs. Vi snackade lite skit, lite problem,
och glodde film o sådär :) Myyysigt värre! Dessutom hade hon ju dåligt fiiint hus ;)
*mamma jag vill också ha pengar haha* (a)
λ
Var där tills halv nio iaf, tog bussen hem och satte mig här! Latig dag- jaa ;]
˜

Jasmins fina kök haha, var tvungen att fota nåt! Sååå mysigt hus (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0