Julen is over!

Nu har vi även varit hos farmor och farfar och myst!
Och nu kom jag på att jag glömde fota deras tavlor iaf,
aja! Pappas glas hade gått sönder med :(
Så ska köpa ny ram i veckan tänkte jag!
Pappa gav inte pengar som varje år utan hade gett mamma
pengar att köpa för. Så när vi kom hem nyss öppnade jag två klappar till :D
Blev syyyyypppppernöjd med dom :D

Presentkort på H&M, Mascara och lösnaglar! :)

Heheh bebisar posar med nya t-shirten han fick av linda,
bad han göra fulpose för när han ler på kort ser det bara fejk ut ;p
lajk diiis ↓

+ att de brukar se ännu mer fejk ut haha =D

Caroline klippte bebis dan före dopparedan, dock ska vi fixa till kanterna lite då emil stressade sönder caroline ;)

louise idag hos farmor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0