Pluggpluggplugg

Hallåja!
Hittade två fina ramar på stan som jag ska sätta i fina kort i till farmor! :)
Det blir hon nog glad över hoppas jag.
Åkte en sväng till tuna med och köpte en scart grej så jag kan se på film från datorn,
uttaget fanns ju inte men så stoppar man i det i en scartsak ist, problem solved! :]
adapter* hette de tydligen hahaha

Bilder på ramarna får ni när jag fixat korten till dom. Ska försöka pynta till dom lite med.. (:
Väl hemma tog jag itu med stora garderoben. Den har varit typ gömställe/soptipp för
alla saker som varit ivägen när jag ska städa för fest/osv ;p
Gick ganska fort, slängde mycket av rent av skit som mamma sparar på.
S K Ö N T
fortsatte på mitt rum och nu måste jag plugga innan jag tydligen ska hjälpa mamma i affär +
morfars lägenhet....
juste vuxenpoäng med + , ska skaffa jetkort (tankkort) ica kortet fixa jag igår! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0