Så har ännu en vecka passerat!

Emsan drog imorse till sin praktik. As you all know klarar inte jag av min så jag är hemma. Jag var dötrött när hon skulle dra för vi va uppe till tolv, måste ge henne cred för att hon palla ta sig upp ;p
Blev iallafall "The Orphan" igår, Jacob va lite pussy men de gick bra ändå.... tills min spegel ramla ner helt plötsligt!! :o Fyfan vad rädda vi blev, den bara lossnade från väggen och krascha mot sängknoppen i massa små bitar. Emma fick en pyttebit i fingret så är rädd att katterna ska kliva i nåt :'(

min cpdator har nog väldigt mycket virus för jag kan inte lägga in en bild utan att den laggar sönder igen... skojsigt :)
och älsklings bil la av påväg hit så vet inte om han kommer nu...
bajsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0