så har även denna dag lidit mot sitt slut! :)


Haha förväntade mig inte nåt men fick massor, tack emils släkt :')
Paradis ask - Emils mamma
Almanacka - Från Åsa till Susanne och vidare till mig haha (från jobb)
God Jul påse - Från Åsa från jobb, fylld med italienska praliner (:
Duschgel osv HK - Caroline & Bjäle
Pengar - Emils farfar
Trisslott - Emils pappa  (vinst 50kr)

Almanacka fick jag för vi köpte mat till Casper men fick vara med ändå haha, tack konsum eller? ;)



Caspers, var 5st från början :)

Emils hahaha...hah.. :p :)

Lite mumma ;)

Lite mer... ;)

Granen och en busig Emil, vi alla busade ju på dan före dopparedan (:

Casper i Stoffes bil oxå dan före dopparedan :)

Haha tyckte Emils fars bensinbolag var privat o bra ;)
De flesta brukar ju skriva dit namnet på varje kund iaf haha :D
Så, hoppas ni alla haft en underbar julafton för det har jag!
Och till alla er som tror att julen bara är till för klappar, skäms!
Julen handlar om att familjen samlas, man har det mysigt tillsammans,
äter kollar kalle anka osv.
Och det är precis vad jag gjort iår, med min finaste bebis som jag älskar mest!
Så tack alla som varit med, det blev en jättebra jul!
Nu taggar vi nyår, woho :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0