slept the day away

"godmorgon" på er haha.
Har haft så sjukt ont att jag inte orkat annat än att sova/vila. :(
Kollade på en asbra film men klarade inte vara vaken o se hela heller.
Men men nog pity talking.
Älskling fick jobb på fredag så "tyvärr" kan han inte komma torskväll,
men på fredag iaf! Saknar honom så fast han åkte imorse ♥

Och du, fatta att du sårar mig, varje jävla gång
Att du inte ens fattade idag utan fortsatte ändå?
Spelar ju fan ingen roll vad jag gör.
Känns som man måste springa tio varv runt jorden
to please you.
Jag är inte din jävla betjänt!


Min halstablett klibbade nyss fast sig i tungpiercingen haha,
fick inte bort den först ;P
Aya, ska prata med älskling i tele nu så att jag mår lite bättre.
Känner verkligen inte för skola imorgon men ett försök ska göras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0