Spontan kväll igår!

Igår var en sån grymt spontan, helt oplanerad dag/kväll så de finns inte,
älskart! :)
Först bestämde jag träff med Emma & Jasmin på Tuna Park,
jättemysigt och fick lite grejjer :)


Tröja - 99:-
(50% rea för att den var grå, det säljer inte lika bra?
Haha tyckte de var helt cp! I liked it såå :D)
Nya lösnaglar med eget lim - 85:-
Massager - 99:-
( Fick av Emil då han förstörde min gamla ;P)
Rosa baslinne - 50:-
Nöjd!
—•—
När vi drog hem fick vi fnatt och storstädade hela lägenheten!
Fick nästan allt klart innan Emil kom på att bio vore kul då vi
nyss fått biljetter av mamma!
Så vi åkte iväg 30min innan filmen började, Tron: Legacy 3D blev det!
Asbra film men som med många andra filmer, ingen 3D...
Reklamen innan var mer 3D liksom! Så lite diss där..

Supersmexiga blev vi!

.
—•—
Inne på bion ringer min kära far o babblar på om nåt,
ringer upp efteråt ja då skulle vi på krogen tydligen haha!
Så det blev Harrys halv tolv till två, så jävla mysigt var det!
Älskar mina pojkar <3
.

Båda vann litegranna på Black Jack =]♥


Jag drack GUL cider!
(som jag skrev på fb, ni som fattar, fattar ;p)
Och den var så otroligt jävla god!
Fan vad glad jag är att hon tog fram den åt mig!
Mumma, måste ni testa om ni ej gjort! :D

Nu måste jag ila som blixten in i duschen där bebis väntar,
marie o emma är ju här snart haha! [:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0