Sunday agaiin

På ett sätt vill jag ta bort inläggen om sthlm, men å andra sidan verkligen inte.
Min blogg finns ju till för mig för att skriva ned mina åsikter eller hur?
Och än så länge följer jag lagen, det jag skrev är inte hets mot folkgrupp.
Jag vet att det kan finnas många som följer islam som även följer min blogg.
Och som kanske kommer ta åt sig.
Men jag kan lika gärna skriva att jag äcklas av killar.
Eller diverse annat.
Det är bara en grej av många som äcklar mig och som jag inte tycker om,
bara det att religion förstoras så grymt mycket för att tycker du inte om
nåt med en annan religion så klassas som du rasist på en sekund.
Aya, nåt säger mig att sd kommer få väldigt mkt mer stöd 2014...
i hope at least.
och händer detta mer gånger då jävlar vet ni vilka som hade rätt från början!


Igårnatt kom micki hit till oss igen, vi drog till vilsta och åkte
stjärtlapp, rosa tefat & madrass! :D
Denna gång kun de man åka i skidbacken så det var lite lättare att gå upp ;p
men eftersom jag testade tefatet för dennes första gång så gick det aaasfort,
jag hann inte med att veta hur jag skulle sitta så jag landade rakt på huvet x)
mysigt!
nästa gång stjärtlapp då fick arslet stryk ist, och sist tefat igen då åkte skon av osv.
mästare på "pulka" åkning, oh yeah!
Drog hem typ halv tolv, drack någon öl var. Kollade på Despicable me, underbar fiiiiilm!!! :D :D <3
Micki drog hem, vi la oss och idag har de inte hunnit hända mkt :)
tack för helgen iaf micki, emma och emil ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8266386.ab



Du har verkligen ingen aning om vad Islam handlar om

2010-12-12 @ 13:20:58
Postat av: Emma

"Enligt honom är fenomenet att blanda in våld i islam relativt nytt.

– Islam har varit emot sådant här hela tiden, det har inte funnits förrän de senaste 40, 50 åren."



- vem du nu än är.. :) han erkänner själv att våld funnits i islam i FEMTIO ÅR. så vad ville du säga? det var det enda jag behövde höra, att han själv säger att det är så. jag skrev inget om vad islam handlar om i detta inlägg. enbart att jag inte tycker om det. så hela din kommentar har ingen grund, tyvärr :9

2010-12-12 @ 13:49:29
URL: http://starkko.blogg.se/
Postat av: Emil

Ingen aning om Islam heller, artikeln handlar om en person so

Förnekar sanningen! Hur i helvete kommer det sig att 99% av alla självmordsbombare är muslimer? Troende inom Islam? Du din fega jävel som inte ens kan skriva ditt namn kanske inte vet något? :D

2010-12-12 @ 13:51:36
Postat av: Miccis

tack sjääälv gummsi!!!

det var fan riktigt kul. kunde inte sluta garva när vi åkte i backen :D<3

2010-12-13 @ 18:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0