telphoneeee

Pratade nyss med min syster i en timme och sex minuter. Efter att vi bråkat like hell. kändes lite weird, höhö.
Fast henne bråkade aldrig jag med egentligen, bara tog bort på fejjan. löjligt nog hehe.. bara hon som inte gillar mina åsikter men det är det inte många som gör så får jag väl förstå :) men nog om det! andra bråk för en samman, haha?! aya!

Har lyckats jag med att bli sjuk nu, inte okay alltså. Jag och Emil är båda typ immuna mot alla smågrejer. När vi väl blir sjuka äre nå stort. Så hoppas inte det denna gång. Halsen gör ont som fan så är inne på min andra kopp te just nu. *emo cut cut*
Tur att jag inte ska direkt till skolan imornbitti, blir vårdcentralen 09.30 ist! För mitt nageltrång, usch som Erica sa haha. Men likförbannat måste jag få bort det ^^
Just nu blire te,film och mys. Min bebis åker ju imorgon som vanligt ><  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0