Terroristdåden i sthlm


"Det låter som en muslimsk vardags grej. Inte så nytt till oss som känner vad är det hos islam. Jag föddes i islam. När var jag i muslimsk tro, trodde jag att saker som det här är mycket bra för al-ummah (hela folket i islam) och ska fira vi med du'a och mer salat att Allah har beviljat valsingnese till oss. Jag tror inte på det längre. Muhammad ljög. Jag står med de som kämpa mot islam i Sverige och hela Europa. Världen ska bli bättre utan islam. Jag gillar lika också"

förjävla bra människa måste jag säga.
jag tycker inte om islam.
förlåt men det gör jag inte.
inte kristendomen heller,
men islam äcklar mig.
inte muslimerna, islam.
för det är pga att islam finns som terrorister som dessa finns.
så tycker jag!
de alla ropar på arabiska osv.. :s
kulturen i övrigt.
jag brukade läsa om självmordsbombare i aftonbladet,
men då var det fan i irak, INTE I SVERIGE!
nu blir man rädd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0