there is no greater power than love

Jag har aldrig hyst så starka känslor för någon annan levande individ.
Jag har aldrig upplevt en sånhär bergochdalbana av känslor,
och vuxit mig starkare efter varje nedförsbacke
Aldrig har jag älskat någon som jag älskar dig,
Mats Emil Wahlgren
'Amor vincit omnia et nos cedamus amori'
Aldrig har jag känt den oro över att du en dag ska tröttna och finna någonannan
att spendera dina dagar med.
Men aldrig heller har jag varit så övertygad om att du älskar mig
iallafall i princip lika mycket. Aldrig har jag sett i någons ögon
och sett den genuina kärlek du har för mig bara stråla ut.
Det finns inget vackrare än du. Vill du vara min förevigt?
'Coniuncti fortes'
Jag hoppas det, för i mitt hjärta sitter du fasetsad och därifrån
försvinner du aldrig! Puss på dig min fina pojke <3
Jag längtar så otroligt mycket tills vi kan starta vårat riktiga liv,
bara du jag, och katterna! ♥
Det är så jävla sant vad de säger,
'Kärleken övervinner allt,
så låt oss besegras av kärleken'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0