tränat !

Fifaaaaaan vad dålig kondis man kan ha som människa, alltså! :P Jag sprang på löpbandet mellan 20:52 och 21:15, och det var så sjukt jävla jobbigt! Svetten bara klibbade fast överallt och kliade, och tiden har aldrig gått så långsamt. Hahahaha... men jag kämpade på till kvart över för har jag sagt en tid så gäller det! Bara kämpa :D

Efter att jag sprang så fortsatte jag med mina magövningar (se inlägg tidigare med bilder) och ryggövningar! Så man kan gott och väl säga att jag är helt slutkörd nu! ;p Men ska fan fortsätta med det här nu, sommaren 2011, haha ;)


*het tack jag vet ;)*
Att ta en dusch efteråt var så jäkla nice! ;] Nu ligger jag i sängen och läser lite bloggar och tar det chiilllll, har tom hunnit plugga lite idag! Se så bra hon är (a hihi, nejmen läste lite i boken inför demokratiprovet nästa tisdag, bra att börja i tid så man minns allt (:
Nej damer och herrar, det får räcka för detta inlägg!
Sov sött allesammans! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0