trip to brussels

Nu tänkte jag skriva lite kort om resan, försöker hålla det kort men ändå få med allt :D
Måndag: Runt 6-7 begav mig jag och Emil mot stan, växlade pengar o så innan vi drog till skolan en timme innan jag gick o släppte av honom på tåget, buhuh haha :'( Iaf, tillbaka på skolan vart de mycket härj ofc, kollade på fyra filmer typ , eller ja "kollade" ;) Powernapade typ dom sista 10min? Sen vaknade vi av att allt folk sa att klockan var tio i fyra och vi skulle ha lämnat skolan kvart över. Panik o fixa sig haha ;) Vi skulle ju sitta allihop i Jennys bil, men så hade bältet i mitten längst bak typ försvunnit så Jasmin fick byta bil :(((
Kom iaf fram till Skavsta runt 6, käkade macka, checka in, halsov på planet osv osv..
Juste, Jasmin och Emma höll nästan på att inte få följa med för de drog ut runt elva när Jenny sagt att de inte fick ;p Hon lacka ur dåligt mkt, men tur hade dom!!!




Tisdag: Kom fram till Bryssel airport typ 9-10, tog en buss på över en timme in till huvudstaden. Käkade asäcklig lunch och härjade lite till. Sedan började första "mötet" för dagen, skittråkigt och komplicerat så där halvsov man typ med haha. Dagen fortsatte med tre möten till, ingen var speciellt jätteseriös på någon av dom , men sista var värst. Då var alla så däckade att man inte palla hålla ögonen öppna. Tillochmed lärarna bara garvade när vi nickade till hela tiden xD Emma vart utkörd för hon gjorde grimaser som jag o Josefin garva åt haha, bra där!
"skoldagen" slutade runt sex, då fick gå på stan och shoppa lite, hittade en julklapp till emil som jag inte kunde köpa för det var playboy duschgrejs som hade 150ml i båda förpackningarna och man får bara ha 100ml på flyget! :@ Haha lackade över det ett bra tag... senkäkade vi iaf på Pizza Hut, pastacarbonara, MMMMM!!!
Fyfan saknar nog den mest huhuh :D Tog metron till hostelet, skämde ut oss typ grymt mkt men det sket vi i ;) Kom fram, det var asläskigt så alla skrek sönder, pratade halva natten och somnade typ tolv ;D "kort sagt.." 8)

lekte med vattnet under "lunchen" ;p
say "apple"

iik..

Europaparlamentet

girlsen under någon grej

ska be jennys bror som bor där köpa o skicka åt mig fan ! :p

läskigt rum
Snowball fight :D

Maries min när vi såg rummen haha
Allas reaktioner bara vi kom dit haha.. ↓

Onsdag: Gick upp klockan 5, käkade äcklig frulle. Bussen som kom och hämtade oss fastnade på gatan han skulle köra ut ifrån, och fick backa aslångt. När han väl kom ut till trafiken var det rött, men han backade rakt ut ändå :o
Vi var dåligt rädda haha, men sen applåderade alla åt honom så kom vi i tid som tur var till flyget. Sov hela vägen hem, käka lite. Däckade så fort jag kom hem haha ;d
Var en askul resa med tjejerna, men det är inget ställe jag rekommenderar er att åka till, usch skabbigt som fan :D Och ungarna där är typ dresserade för att kasta snöbollar och råna turister ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0