Work out

Jag och Memil plockade upp löpbandet som den förra "ägaren" till denna lägenhet lämnade i vår källare för tre år sen, idag. Haha. Jag är jättetaggad för att äntligen börja träna ordentligt. Kan ju inte springa ut precis, hehe!
Så blir nog att springa iaf 20min/dagen och sen köra mina små övningar, hoppas på denna mage till sommaren ;)

- revbenen som sticker ut då haha! Dregel på hela Megan btw! ;* Men men, det är planen iallafall, ska ta en före bild om någon dag, lagra den och sedan nästa sommar ta en efter bild och visa! Så får vi se 8d




*imagine that there is no real life, just run, run like there is no tomorrow. No musts, not nothing. Run for all you've got. And never look back. Get that adrenalin pumpin' , turn up the music, let it fill you up, run...*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0