Begravning och avresa

Tjenna alla ni få som läser. Sitter här nyduschad för snart kommer bebis hem för att hämta lite jeans och skjorta om jag hittade någon som passar honom - han ska nämligen på sin gammel farmors begravning idag. Hoppas hon vilar i frid nu, dock har jag inte träffat henne men!


Jag följer med för att umgås med min brud tills hon drar te nykvarn o sin bög (: Är typ aaaastrött för en viss liten kisse skulle väcka mig vid 05.00 (!!!) för att busa med en jävla tofs.... tar tofsen och puttar ner henne, men nej då hittar hon en ny som hon kommer med. Tog den med men då blev hon ju ledsen så då var det ju kul att jama typ en timme till... haha ibland vill jag bara strypa dig lilla kattfan! ;) Nejdå glad att hon finns här nu men sova vill jag gärna göra ;P <3



Thelma är ju faktiskt vår katt. Emil var så söt när han sa "egentligen hatar jag ju katter men hon är ju min katt också, så därför älskar jag henne :')" tihi, finns ingen bättre än min Emil. Lägenhet snart we hope! ♥


Nej nu måste jag föna håret, packa ner de janina glömt o fixa osv osv ;D peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0