i bid you goednight

Nu ska jag och älskling slå ihop våra trötta huvuden och krypa ner under påslakanet (någon som fortfarande använder täcke?!) :) Mamma har varit snäll och fixat en fläkt åt oss så nu slipper jag somna och vakna i Emils svett ;) Lovely! Plus att jag fick honom att erkänna presenten idag, fick utpressa honom med att han säkert ändå inte kommer ha råd haha :D Han hade iaf planerat en utomlandsresa av något slag, typ Spaninen. Åh min gos, typ aldrig romantisk av sig sådär i vardagen men detta, åh vad jag älskar honom! Bara att han planerade det gör mig ultraglad, sen att de antagligen inte blir av shhhhiiiter jag i :)
Trodde aldrig att kärlek med så mycket motgångar kunde vara såhär stark fortfarande, men vi verkar frodas och bli så grymt starka av allt dåligt som slår emot oss. Bevisat om och om igen att det är vi två som hör ihop :) tihi, så jag svamlar! Men kärlek är så underbart, önskar det till alla! Puss på er, och sov gott ♥

(hah älska snubben i bakgrunden, försökte förstöra alla kort vi tog efter med..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0