Länge sen!

Som jag lade upp en recension! Så nu är det dags tycker jag ! ;D



♦ National Lampoons - Barely Legal
♦ National Lampoons - Adam & Eve

Två filmer ur en ganska lång serie har jag för mig! (animal house & van wilder nämns i en trailer)
Typ parodihumor, rekommenderar starkt barely legal, adam and eve var lite sådär men har man tråkigt en kväll så är båda väldigt sevärda! :)

Barely legal trailer :)

Handlar om Deacon och hans nördiga vänner som får en idé om att göra en porrfilm tillsammans. Allt fler och fler dras in i deras "lilla projekt" och snart får stadens porrkung reda på vad de håller på med och han blir inte glad av den konkurrens dessa skolpojkar kommer med..

Adam and Eve trailer :)

Handlar om Adam som blir blixtförälskad i en tjej som heter Eve, och upptäcker att hon är oskuld och vill vänta med att ha sex tills det känns rätt. Det är Adams sista år (senior year) på high school, ska han verkligen avstå sex då?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0