Letar kitten!

Ja, vi kom på igår att Thelma kommer behöva lite sällskap här hemma inom snar framtid :) Jag har under de senaste två veckorna blivit väckt runt 4-5 på morgonen av att hon busar med något och när jag vaknat o tittar på henne så jamar hon och vill att jag ska busa med henne, haha alltså något jag inte riktigt känner för ;)
Blir nog att vänta 6veckor iallafall, tills Thelma inte går på dieten längre för jag vet inte om kattungen kan äta det fodret, och så kan hon bli mer sjuk och då behövs alla pengar till ev. veterinärbesök. Trodde aldrig ens att mamma skulle säga ja eftersom att hon är allergisk och knappt ville att Thelma skulle komma hit pga det först haha, men hon tyckte det lät bra och att vi skulle kolla med hennes kompis som hade kittens! :P så det kan gå ^^
Så om du eller någon du känner har kattungar nu eller på väg så kan ni ju bara hojta till, vill helst hjäpa en katt som verkligen behöver det men samtidigt vill vi ha en kattunge och inte en vuxen katt till. Vill ju vara med och "utforma" katten vi med denna gång :)

älskade underbara Thelma, busfröt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0