Människor

Vissa människor förstår jag inte mig på. Vissa vill jag slå ihjäl, och vissa tycker jag enbart synd om för hur de resonerar. Människor som tänker på sig själva istället för sina djur t.ex. allt jag planerar kommer efter Thelmas vård och hälsa, det hoppas jag att alla som läser inser. Annars är det er det är synd om. Jag gör allt för mina djur, allt för att rädda ett djur som är i behov av det. Jag hoppas på många många år tillsammans med min underbara kisse och snart kanske hennes nya kompis. Hon är så sjukt mysig och underbar min lilla katt, aldrig lämnar jag bort henne, inte för allt i världen. För det är precis vad hon är för mig.
Så snälla, lägg ner nu. Du vet lika mycket som oss att hon mår bra här och ska stanna här. Förstår inte att du orkar ens.?

Kommentarer
Postat av: DriftingQueen

du förstår tydligen inte vad man säger till dig? skyll dig själv :)

2010-07-26 @ 17:10:03
URL: http://driftingqueeen.blogg.se/
Postat av: Emma

hah..

2010-07-26 @ 20:53:29
URL: http://starkko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0