Myndighet.

Shit, det är sjukt att tänka att om bara fyrtio 40 dagar så blir jag 18år! Helt galet.. får gå på krogen, bestämma helt över mina livsval (gör väl det nu med kanske men ändå) åka på kryssning som är sjukt efterlängtat...
Även fast alla dessa år ändå gått ganska segt tycker man så har det flugit fram om man tittar o vet att om 40dagar klassas man som myndig vuxen.

Hur jäkla fort kommer inte tiden gå innan nästa lilla staflin arkko dam blir myndig? Jag är sista dottern att bli vuxen men sen har vi ju en prinsessa som snart ska växa upp och träffa pojkar osv osv.

Jaja, safe to say is att jag längtar sönder mig iallafall. Hoppas krogen blir så roligt som jag tror, och att kryssningen blir lika awesome som jag VET att den kommer bli!!! Och så gymnasiet igen, ja det suger att börja ettan när man skulle börjat trean men det känns rätt ändå linjen är så rätt för mig :)

Kommentarer
Postat av: Erica

haha hon ska inte träffa några pojkar!!!



och tyvärr så heter hon bara carlén :(

vi har ju inte staflin som riktigt namn och jag vill inte ha arkko carlén, så blev bara carlén :/

2010-07-14 @ 23:07:35
Postat av: Emma

okay då, då får jag väl vara sist då :( hahaha men jag kan ändå tänka att jag inte är minst (a)

och det kommer hända Erica ;)

2010-07-15 @ 09:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0