Myskväll

Vad hände med sommaren? Aya regn kan vara mysigt ibland det med, då får man ingen ångest över att stanna inne och mysa sönder sin manfriend! Vi såg ju nyss The Last Song som jag skrev om i mitt förra inlägg, jättemysig film att se tillsammans med någon man älskar, den berörde mig så mycket tihi =)
Jag fick min älskade tacos som jag ville ha så jääävla mycket igår när jag var bakis haha, det satt klockrent i magen kan jag lova! Nu blir det väl att slänga på någon mer film, emil har skämtat på fb om "ölturnering" men så skulle mäklubba komma o ta nån grogg med oss bara kanske men får se hur det blir med det :) imorgon är baby ledig så då hoppas vi på sol! :D
puss på er alla underbara därute :*

minns ni när man var liten och sprang naken i trädgården i det gröna gräset ? ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0