Namnsdag

Idag är det den 23Juli och jag har namnsdag! Emma, väldigt bra namn tycker jag ;) Nejmen, det betyder även att om EXAKT en fucking månad så fyller jag arton år!
(lite fränt med mitt namn en månad innan jag fyller huhu ;K eller? yep)
Jag längtar så sjukt mycket, som jag antar att varenda annan sjuttonårig gör/gjorde ;) Det närmar sig med stormsteg och jag tänker på allt roligt jag och mina älskade ska göra! Åh vad jag längtar sönder :D Jag och älskling sitter och kollar på resor nu iaf, typ malaga eller malta =) flyget är ju asbilligt det är bara boendet som drar iväg som vi måste hitta billigt, skulle vara urmysigt att åka iväg bara vi! :) ♥ Men vi får se hur det blir närmare augusti när vi får pengar o så tihi..

Idag då? Fredag och älskling fick inte ledigt så han jobbar natt även imorgon till söndag, suger ju bara lite..sådär. Men men då blir det myskväll ikväll istället skulle jag tro! det gillas alot det me :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0