Nu drar vi!

Japp, mäklubba ska träffa ngn bryyyd i sthlm så vi åker med till syster, danijel och yosef  :) asmys var ett tag sedan! Fick dessutom nyss sms av ägaren till de vita kattungarna, hon ville veta vilket kön vi ville ha och så sa hon att vi var 4st som "slogs" om tre hanar och två honor! Blev först orolig men i nästa sms skrev hon att vi var nr 3 som ringde så vi är garanterade en hane! Så hämtar honom så fort vi kan, åh är så nöjd!! :D han kommer vara så söt.

NAMNFÖRSLAG NU ?!!??!!
(hade vart askul om vi skulle skaffat två honor, hade lätt döpt den nya till louise, hahaha "Thelma & Louise" - KLOCKRENT :D )


nu fick jag upp bilden med, någon av dom på bilden eller likadan iaf tihi. kom på att fråga nu med om de är döva eller om hon tror att dom kommer bli, bra att veta sådär ;P men ja assöta ärom! nu är jag happyface kan jag lova!!! :D


( update: de var ej döva så kmr nog ej bli heller yeeey! )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du hade ju nyss inte råd med att ta din andra katt till veterinären, hur ska du ha råd med en till?

2010-07-31 @ 13:52:41
Postat av: Emma

nej precis jag HADE inte, sen fixade det sig. precis som det alltid gör! tänk för att detta är faktiskt inte min katt bara heller, utan min pojkväns. och anonymt står alltid för feghet vetdu :)

jag har råd ska du se, sköt ditt ist (:

2010-07-31 @ 21:31:31
URL: http://starkko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0